.

.

Organisatie

Ansja Events heeft 44 jaar marktervaring en daarnaast een ruime ervaring in het organiseren van braderieën, evenementen, feestmarkten, jaarmarkten, kerstmarkten en kermis braderieën.

Mede dankzij de ruime dosis ervaring is Ansja Events uitgegroeid tot een professioneel organisatiebureau, welke bij uitstek geschikt is om een geslaagd evenement neer te zetten.

Wij kunnen voor u het gehele braderie gedeelte van uw evenementen verzorgen, zoals indeling van de markt, kramen, voldoende kooplieden etc.

Wij hechten er veel waarde aan om alles in nauw overleg te doen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Indien wij voor u de organisatie van uw evenement over nemen ontvangt u van ons een nader overeen te komen vergoeding per kraam of grondplaats van 4 meter.

Ansja Events staat voor:

  • Bij voldoende ruimte doen wij ons best om de markt zo groot mogelijk te maken. Hierbij zijn wij echter afhankelijk van de weersomstandigheden en het aantal inschrijvingen.
  • Grote variatie aan leuke artikelen, standwerkers, hobbykramen, ambachten, foodkramen, enz.
  • Branchebescherming.
  • Kinderattracties, waaronder een draaimolen, zweefmolen en een springkussen waar de kinderen gratis kunnen springen.
  • Winkeliers en verenigingen kunnen een kraam huren tegen kostprijs.
  • Na de markt worden de plaatsen netjes schoon achtergelaten.
  • Organisatie is de gehele dag aanwezig op de markt en heeft veel contact met de kooplieden.
  • Er wordt veel reclame gemaakt voor onze markten op internet en in de marktbladen.

Wilt u meer informatie, of wilt u dat Ansja Events als betrouwbare partner de organisatie op zich neemt, om van uw braderie, markt of evenement een waar feest te maken, neem dan contact met ons op.

Wij komen graag vrijblijvend bij u langs.

Annie en Sjaak

 

Team

Onze ervaren medewerkers doen er alles aan om te voldoen aan uw wensen. Onze uitstekende reputatie is gebouwd op eerlijkheid, dus u bent altijd verzekerd van een redelijke prijs en prima service.